Молитва щоб дитина почала говорити Іоанну Рильському (щоб дитина заговорила) текст
О, преподобний і богоносних отче наш Івана, глядачеві невимовної слави в Небеснім Царстві і помічнику благодатний всім до тебе притекающим, не залиш цій місцевості, на ньому ж праці і подвиги про Христа підняв Ти і землю сльозами твоїми окропив єси!
Хай буде обитель твоя, що в ній благоволи Бог святим твоїм мощем почивати, непорушна від хитрощів ворогів видимих і невидимих.
Зміцни в добродіяння чада твоя, ихже у обитель твою зібрав єси, яко нехай вони знають звання своє і підуть слідами твоїм.
Країну нашу в світі збережи, православним людям у битвах на супротивників споборствуй.
Відвідай з висоти Небесні всіх, вірно до тебе притекающих і просять твого крепкаго заступництва:
в морі плавають управи, жітейскаго моря хвилювання вгамувати, церковні чвари приборкай, світ всьому світу у Господа випроси, болящих уврачуй рятівним відвідуванням, скорботних утеши благодаттю, всім буди вся, якоже був єси в земних житті твоєму.
Створи про нас до Бога молитву, дана бо ти є благодать молитися за нас, яко да сподобилися твоїм клопотанням улучіті вічне блаженство разом з тобою і всіма святими у Христі Ісусі, Господі нашім, Якому подобає всяка слава, честь і поклоніння з Отцем і Святим Духом на віки вічні.
Про святителю великий Іоанна Златоуста!
Ти многая і різна обдарування від Господа прийняв ти, і яко раб добрий і вірний, вся данни тобі таланти добро помножив еси:
цій місцевості ради востаннє вселенський учитель був єси, яко всяк вік і всяко звання від тебе виходить.
Се бо отроком слухняності образ явився єси, юним — цнотливості світило, чоловіком — працьовитості наставник, старим — незлобия учитель, ченцем — утримання правило,
моляться — вождь від Бога натхненний, мудрості шукають — розуму просвітитель, ветіям доброглаголівим — слова Живого джерело невичерпне, милостивий — милосердя зірка,
начальницьким — правління мудрого образ, правди ревнителям — відваги натхненник, правди заради гнаним — терпіння наставник:
всім вся був ти, щоб всяко некія спасаеші.
Над усіма ж ці стежили єси любов, яже є соус досконалості, і тою, яко силою Божественною, вся обдарування в душі твоєї воєдино сукупність єси, і туюдже любов, розділена примирює, в тлумаченні словес апостольських всім вірним проповідував.
Ми ж грішні, за єдиним кійіждо свій дар маючи, єднання душа і союз світу Не маємо, але буваємо марнославний, один одного дратівливо, один одному завідяще:
цій місцевості ради обдарування наша розділена не в мир і спасіння, але у ворожнечу і засудження нам преложішася.
Тим же до тебе, святителю Божий, припадаємо, розбратом одержимі, і в сокрушінням просимо:
молитвами твоїми віджени від сердець наших всяку гіркоту і заздрість, нас разделяющія, і в мнозех членах одним тілом церковне безборонно перебуватимемо,
да за словом твоїм молитовному возлюбим один одного і однодумно визнавати Отця і Сина і Святого Духа, Тройцю Єдиносущну і Нероздільну, нині і повсякчас, і на віки віків.